fredag 15 oktober 2010

Ibland hatar jag mänskligheten

Okej, allvarligt nu. What the fuck is THIS?!

Låt oss säga att ni sitter i fängelse i ett ex antal månader. Efter tre månader får ni permission i åtta timmar. Vad gör ni?

De flesta skulle nog åka hem och umgås med sin familj och vänner. Kanske finns det tid över att utöva en hobby som fanns där innan man blev inlåst. Personligen skulle jag nog ta mig en öl också. Kanske fler än en. Kort sagt, man skulle njuta av sin frihet och sin egna tid.

Men inte Fadde Darwich. Den f.d. dörrvakten (varför det nu är spännande att följa en sån) ringer direkt till Aftonbladet (läs igen: AFTONBLADET) och ber deras "nöjessida" följa med honom under hans åtta timmar i frihet. VEM gör något sånt? Hur kan man vara så otroligt mediakåt att man till och med vill synas i media när man endast har åtta timmars frihet under en tre månadersperiod?

Nu är det ju såklart inte säkert att det var Fadde som kontaktade AB, men det gör detsamma eftersom att Aftonbladet och Fadde står ungefär lika jämnt i pinsamhetstornet, så det spelar ingen roll om Aftonbladet kontaktade Fadde och han tackade ja, eller om Fadde kontaktade tidningen och de nappade.

Ibland vill jag bara flytta till en öde ö där bara jag bor ensam med bananer och kokosnötter. Jävla människor.

1 kommentar:

GalaXyBloggen sa...

Han får några tusen varje gång han ringer Aftonhoran. Det ger honom möjlighet att fylla på Botoxförrådet och ta ett par kebaber på stan under sin permis. Missunna honom inte det;)

/Mats