onsdag 12 november 2008

Jag ska till Suomi!

Jajamen, och jag ser det som min sol-relax-ta-det-lugnt-och-inte-supa-alls-semester som jag inte kommer få i januari med mamma eftersom att hon troligtvis ska till Thailand. Och ja, det är tydligen för dyrt att ta med sig sitt eget kött och blod (barn alltså, tror inte att hon behöver betala extra för att få med allt sitt blod på planet) så jag får stanna hemma.

Tänkte ta en bild på mig för att avsluta det här inlägget på ett fint sätt men sen kom jag på mig själv med att vara alldeles för Blondinbellig (tandställning på = le med stängd mun. tandställning av = le uta ba faan på alla bilder) och det fick mig att skämmas. Det är inget fel med att ha tandställning. Le på! Fast det säger jag förstås bara för att vi som inte har tandställning ska känna oss lite snyggare. Men den åsikten kan vi ju strunta i tycker jag.

Dags att packa ner väskan och säga hej då och fixa det sista, först Södertälje och sen Danvikscenter. Seeeen ska jag äta oxfilé på a la carten. Skriver mera på freda´!

Inga kommentarer: