tisdag 11 november 2008

Men idag försvinner den!

Jag har en jättekonstig hårdag. Det är inte det att håret är extremt fult och inte vill samarbeta med mig, det är bara det att min frilla är emo och jag har använt mycket spray för att den ska fortsätta vara emo. Now that's just wrong.

Don't hate me cause I'm beautiful brukar man ju säga. Så snälla, gör inte det.

Idag ska den förresten väck, på riktigt den här gången. Fast det hade ju inte förvånat mig om de inkompetenta jävla idiotjävlarna sa "Det har kommit lite grejer emellan och eftersom att vi är inkompetenta jävla idiotjävlar så kunde inte vi kontakta dig tidigare och meddela detta, förlåt! Men det blir lite tokigt ibland". Mhm, jävla tokigt du, idiotkärring.

Sist men inte minst bjussar jag på en "Fy fan vad jag är söt när jag fotar mig själv med min cam, skriv i min GB på lunar *fnizza*" bara för att jag är så glad idag.
P.S. Det sista var en lögn men det går alltid att inbilla sig. D.S.

Inga kommentarer: