tisdag 2 mars 2010

Sportlov hemma. Ledsen tjej.

Mitt första sportlov på fyra år som jag sitter hemma på min säng. Fan. Jag borde befinna mig minst 50 mil norrut och sitta i en mysig stuga under en filt och vara öm i benen efter dagens skidåkning.

Men jag sitter här.

Och är ledsen.

Fäller en tår.

Fäller en till.

Nä, okej. Det gör jag faktiskt inte. Men det känns lite vemodigt. Jag vill tillbringa sportlovsveckan i fjällen och bara njuta av snö, skidor och soligt väder. Bara ta det lugnt och komma iväg hemifrån för en vecka. Det här lovet sitter jag på mitt rum och pluggar hela tiden. Inte riktigt lika kul.

Här är lite pictures från blandade år i Åre och Sälen:
P.S OM NI KLICKAR PÅ BILDERNA BLIR DE STÖRRE. VISSERLIGEN JÄTTESTORA, MEN DET FÅR DUGA.


Bim lärde sig att åka snowboard. Det gick sådär de första dagarna.


Pulkarace mitt i skogen. Felix åkte ner i ett hål i 180 km/h och fastnade där medan vi andra tog kort och skrattade åt honom.


Återigen skrattade vi åt Felix.


Sen slutade vi skratta och åkte skidor istället. Utsikten här är bland det bästa jag veeeet.


Här hade jag och Johanne gjort en egen offpist. Sen fastnade vi i snön. Men vi skrattade ändå.


Fatta att vi har det här i Sverige! ÄLSKAR'T!!!!


Sen åkte vi till Sälen en gång. Här kände jag mig fett COOOOOL!


En dag pajade bilen. Vi fick ställa oss där bak för att den skulle funka igen. ASKUL!!!


Helt okej utsikt från stugan. Fast vi "wow":ade en hel del när vi kom fram måste jag säga.


Vadå, alla har väl en egen jacuzzi i sin stuga? Eller?


Tre coola tjejer i ett par glajer.


ÅÅÅHHHH VILL TILLBAKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer: