fredag 19 november 2010

Hej igen



Här sitter jag igen. Med mina dvärghänder. Funderar över livets mening.

Fast om sanningen ska sägas är det där en gammal bild och jag sitter egentligen här med rödflammigt ansikte efter en facial gone wrong. Facial SCRUB that is. Men nog om det.

Förutom ett svidande ansikte så sitter jag bara på mitt feta arsle och lyssnar på 90-talsmusik (Svar: Ja, ni får jättegärna ta del av min fantastiska lista på Spotify och det kan ni göra genom att klicka HÄR) medan jag samlar kraft till att klä på mig. Men det är jobbigt som ni vet.

Ni följer väl förresten väl mig på Twitter numera? Jag bloggar ju inte så mycket längre (Heeeeh, okej jag har inte bloggat så mycket det senaste året). Följ mig genom att trycka HÄR!

Och om ni älskar mig och önskar att jag var er fru/dotter/syster/bästa vän/syssling/brylling tryck HÄR!



--






--






Hahahahaha gick ni på den!? Ni kunde inte trycka på den ju. I fooled ya azzes. Fedt ägda.

Hej rå.

*LäMnAr MeD cOoLhEt*

1 kommentar:

Salo sa...

FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN