fredag 5 november 2010

I will never change

Tidigare ikväll fick jag ett sånt starkt tacosug (för er som inte vet, det är världens bästa mat) att jag bestämde mig för att göra en wrap. Medan jag stekte upp köttfärs blev jag så törstig att jag drack två stora glas vatten. Sen blev jag mätt och ville inte ha wrapen mer.

Meeeen eftersom att jag älskar tacos och jag älskar att äta kände jag mig tvungen att äta upp det lilla stycket med köttfärs, ost, sallad, gurka, tomat, lök och gräddfil. Jag hade tänkt mig att jag skulle fira min ensamhet med att sitta i soffan i morgonrock, njuta av wrapen, kolla på Robinson och låta mina fötter behandlas av en massageplatta mamma köpt för 199:- på Lidl.

Så blev det inte riktigt. Jag fick sådan jävla magknip halvvägs in i min måltid så det slutade bara med att jag låg naken i soffan och vred mig i krämpor och försökte hitta en bekväm position där jag inte kände att jag hade mat upp i halsen som jag skulle spy ut när som helst eftersom att jag mådde fruktansvärt illa samtidigt.

Det var en mycket plågsam halvtimme. När det värsta hade gått över åt jag givetvis upp resten av wrapen. Hehe.

So jätteroligbloggah style.

Inga kommentarer: