måndag 21 juni 2010

Hehehehe. Hej.

Nu tror ni kanske att jag har varit full konstant sedan mitt senaste inlägg där jag skrev att vi skulle höras när jag nyktrat till. Så är verkligen inte fallet. Jag var dock full igår. Men ganska lagom tror jag. Minns inte så väl.

Nåja.

Jag är inte så rolig för tillfället. Har tankarna på annat håll och orkar inte riktigt producera inlägg som ska få er att skratta.

Tills dess att jag hittar energin igen måste jag tipsa er om min finska alkiskompis, Valentina, som precis har startat en blogg i syfte att roa andra (ni vet det som jag är bra på från och till) och mycket skriver hon också! Bloggen heter Sena nätter och tomma glas och jag kan nästan lova er att ni kommer få läsa om galna fylleeskapader och ONS med deformerade snoppar.

Det var för övrigt med Valentina jag hade min första fylla. Tre groggar på Absolut vodka och Fanta exotic och jag var helt väck. Sen spydde jag.

Åh. Saknar de tiderna... Ja, inte att man spydde, utan att man blev full på så lite. Nu för tiden delar man ju fan på en platta med en kompis på förkröket.

Heippa.

Inga kommentarer: