tisdag 1 juni 2010

Tomorrow it's gonna smell! (Imorgon smäller det)

Aaaaaaarrrrghghhhhhh. STUDENTEN. IMORGON! Fattar inte. F-a-t-t-a-r i-n-t-e! Crazy bananananaz. Åh. Fattar inte att tre år i samma klass nu har kommit till sitt slut. Fan, jag kommer verkligen minnas alla ett bra tag.

Isabel Salo, som jag typ hatade i början (alltså mer puckad tjej går inte att hitta?!) och tyckte hon var helt knäpp och jobbig och KONSTIG! Men som jag nu alltid ser på med ett (icke hånfullt) leende på läpparna. Hon är otrolig.

Och så störde jag mig på Olivia Seth med den där jäkla ljusa Disneyrösten (värre än Blondinbella tyckte jag) som alltid pratade i tid och otid. Men bakom rösten fanns en helt underbart gullig tjej med knäppa uttryck som alltid var glad. Ååååhhhliiivia!

Jag kommer ihåg när Axel Möller började i klassen och jag tyckte han var SVINSNYGG! Sen slutade jag tycka det... Dessutom visade han på studentkryssningen att han inte är en partynisse att räkna med, så det fick vara. Hehe. Men Axel har alltid varit trevlig, dock ibland lite dryg.

Jag kommer också ihåg när David Farkas sa till mig att jag inte var som alla andra tjejer och jag blev så GLAD för jag gillar inte att vara som alla andra tjejer för tjejer är aptråkiga! Och så minns jag hur sur jag var på honom när jag var full och han sov och inte ville prata med mig. Men jag gillar honom ändå!

Sen har vi Emma Gustavsson... Jag har aldrig sagt det här till henne men från den dagen hon började i vår klass så tänkte jag "hon verkar skitcool, henne vill jag bli vän med". Hahaha! Sen blev vi vänner och det visade sig dock att hon var värsta tönten med det gick ju bra ändå ;)

Sist men inte minst min ÄLSKADE Louise Runman. Min förebild, min solstråle, mitt hjärta. Älskar den här tjejen till månen och tillbaka, fan vilken fantastisk människa det är. Och hon har gått från att se ut som 13 till 20 på bara tre år och det är också fantastiskt jobbat, haha. Så mycket orättvisa saker händer människor som verkligen inte förtjänar det, men hon har alltid kämpat för det hon trott på och gått vidare med livet. En helt otrolig person som jag verkligen beundrar.

Sen AAAAAAALLA andra som inte är nämnda nu, jag kommer sakna er allihopa! Vissa mer och andra mindre förstås, men ni har som helhet gjort ett intryck i hjärtat på mig. Ses vi i branschen om 10 år? Jag hoppas det!

2 kommentarer:

Isabel sa...

Jag nämns först, jag är bäst!

Vänta, vadå puckad?

Emma G sa...

Jonna din JÄVEL! Jag tönt!!?? jag ÄR cool. men man får inte ut sin coolhet när man umgås med muppar. blir som man umgås.
JÄVLA FITTA!!!!!!!