tisdag 8 juni 2010

Kamrater!


Hej.

Idag är jag trött. Det ser ni. Var på Tullinge Gymnasiums slutskiva igår och oj, huuur mycket folk som helst. Men det var roligt, riktigt kul. Träffade många från gamla klassen och skolan och massa bekanta. Synd att jag inte blev dyngfull bara, det hade varit roligare.

Vaknade klockan nio av att jag stektes, så det var bara att gå upp. Sen dess har jag småstädat och slappat ihjäl. Ska snart iväg på lite mer äventyr. Som att fixa snabba cash osv.

Orkar egentligen inte skriva något men ville bara sticka in mitt gristryne här och säga HEJ!

Så... HEJ.

Då.

Adieu.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vidrig kan du vara själv! Ditt fläskiga as, jag såg vad du skrev om Foki i gossips blogg. :S

Gå och tryck in fler hamburgare i trynet i stället för att prata illa om människor som är bättre än dig.