onsdag 4 augusti 2010

En liten tanke innan jag går och tränar skiten ur mig

Det här programmet "Morden i Midsomer" har ju gått på tv nu i ett x antal år. Jag har väl sett ett avsnitt eller två, men ingenting jag riktigt fastnat för. Midsomer verkar vara en liten småstad (eller okej, typ by) någonstans i England. Då har jag bara en liten fråga.

Hur i helvete kan det finnas en enda levande person kvar i Midsomer efter alla mord som begåtts där under typ tio år om inte mer!? Folk dör ju i varje avsnitt! Och varför skulle man flytta dit som utomstående ifall chansen att man blir brutalt mördad är typ 99,9 %?

Näe, förstår mig fan inte på mänskligheten ibland.

1 kommentar:

the true ginger sa...

min mamma kollar på det där. och jag har tänkt samma sak och frågat henne. Tydligen flyttar det dit nya potentiella offer hela tiden ^^