lördag 7 augusti 2010

Nej, jag ORKAR inte

Skulle gått till gymmet typ nu och bara kört en sån där CASUAL WORKOUT, men jag kom på att jag verkligen inte pallar. Så jag sitter kvar här hemma och tittar på bussen som åker förbi mitt fönster. Jaja.

Igår var jag med Petra och det var lika roligt som alltid. Det roligaste var att jag övertalade henne att vattna mina blommor. Eller ja, övertalade och övertalade, det gick ganska lätt.

Jag: Peeetraa...

Petra: Aa?

Jag: Innan vi börjar med allt skulle jag vilja be dig om en tjänst.

Petra: Vadå?

Jag: Kan inte du slicka mig? Skämta!

Petra: Ome.

Jag: Nej men ärligt...

Petra: Vad? Jag går ingenstans.

Jag: Jo men kan inte du gå ner till Uttran och tillbaka. Skämta.

Petra: Men säg.

Jag: Kan inte du kanske... eventuellt... möjligtvis... vattna mina blommor?

Petra: Jo! Det tycker jag faktiskt är kul!

?!?!

KUL!?

Bör jag ringa psyk åt flickstackarn?

Inga kommentarer: