onsdag 24 februari 2010

Ljugande strumpbyxor

Jag köper alltid strumpbyxor som är höga i midjan. Det är för att jag älskar att ha dem uppe vid bröna. Tror att ni tjejer fattar. Till nyår köpte jag dock ett par såna där som ska hålla in magen, ni vet? Såna som tar fem minuter att få på sig även om det är rätt storlek och man får gå som en stel pinne hela kvällen. Men med en platt mage förstås.

Har på mig de stumpbyxorna nu med, ska ha dem under ett par leggings jag ska ha på en spelning ikväll. Och jag insåg att strumpbyxorna ljuger. Alternativt är felsydda. För inte fan syr man ett par strumpbyxor som håller in magen men inte kärlekshandtagen!? Då ser man ju bara ut som en rektangel. Liggandes.

Hallåååå, in med dig jävla handtagshelvete!

1 kommentar:

theeeeeeaaaaaaaaaaaa sa...

Alltså jonna. Din blogg gjorde precis min dag

PuZz FrÅn FjOrTonåRigT SuPer-faN