måndag 17 maj 2010

Fista min lista


Så medan jag sitter här och skriker kan vi dra till med en lista ni kan fista

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att Svärje vann i håkkin.

Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov som judarna aldrig fick.

Vad gjorde du för 15 min sedan: Pilla mig i stjärta.

Det sista du sa högt: "Fista min lista... Haha fan vad kul jag är"

Det senaste någon sa till dig: "FAN VAD DU ÄR ÄCKLIG OCH FUL DITT JÄVLA ÄCKLIGA CP!"

Vad har du druckit idag: Juice, vatten, mjölk, loka - i ordning.

Vad var det senaste du åt: Glazz i ztora lazz.

Vad var det senaste du köpte: En liter svensk mellanmjölk från Arla.

Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun. Som bajs! HAHAHAHAAHA!!!!!

Vad är det för väder hos dig nu: Mörkt. Säkert sommarvarmt med. Blä.

Godaste glassmaken: Skit i det så lever du längre.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej men jag tror på Gud. HAHAHAHA skämta.

Sover du tungt: Nej, dårå?

Drömmer du mardrömmar: Ja, om DIG din fule fan...

Trivs du med ditt jobb: Har inget, sluta fråga.

Favoritklädsel: Snygga som gör att jag ser ut som en 50-kilos modell.

Favoritlåt just nu: Inte någon med Dio iaf.

Vad ser du om du tittar till höger: En vägg och ett fönster med en blomma i. DEPRIMERANDE JAG VET.

Vad gör dig glad just nu: Tanken på att listfan snart är slut. Eller? NEJ FAAAAAN!

Vad ska du göra härnäst: Fortsätta pilla stjärt.

Höger eller vänsterhänt: Höger.

Humör just nu: MEN SKIT. I. DEEEEEEEEEEEEEET.

Favoritgodis: Pappas pung.

Kläder just nu: Nattlinne, FÖR DET ÄR NATT KANSKE!

Sommarplaner: Pilla mig i stjärten MINST en gång om dagen.

Hur många kuddar sover du med: Fyra.

Spelar du något instrument: Nej. Skinnbanjo ibland.

Morgon eller nattmänniska: Nattiz.

Vad är viktigast för dig: Mat. Mat. Och mat.

Är du kittlig: Aa så RÖR MIG INTE!

Snarkar du: Som en hel karl har jag hört.

Stjärntecken: Oxe. Stark som en också. Kaxa inte.

Äckligaste insekten: Alla är äckliga.

Längtar du mest efter just nu: ATT DU SKA DÖÖÖÖÖÖ!

Inga kommentarer: