tisdag 4 maj 2010

JAG VILL KNARKAAA! Mvh Elin med dunjackan

Cha cha.

Okej, låt oss klargöra några saker. Jag vill såklart inte knarka. Det var bara ett uttryck för att ni skulle fastna och läsa vidare. Så nu gör ni det. Och innan det blir tråkigt måste jag försöka behålla er uppmärksamhet.

ERA MAMMOR!!!!

Sådär, nu är ni både intresserade och förbannade på mig. Hur bra som helst.

Men det jag egentligen ville prata om är mig. Som vanligt. Som alltid. På att jag tar studenten om mindre än en månad och är superdepp över det. Lika depp som Agnes över att hon är mobbad och inte får Elin och lika depp som Johan Hult skulle bli om någon trampade på hans vita keps...

Ni kanske kan förstå. Jag har studentångest. Det går inte över på något sätt, inte ens om jag biter mig i tån. Vilket jag förstås inte har prövat, är väl inget äckel. Men man kan ju tänka sig.

Vad ska man göra sen när man vaknar och plötsligt är vuxen? Fan, nu har man ju iaf en chans med att komma undan med att man leker med dockor då och då, hur blir det sen när man förväntas sitta på parmiddag på Kungsholmen i kavaj och dricka vin och diskutera den ekonomiska krisen i Grekland? (Är det ens en kris i Grekland?)


"Jättesöt tjej med modern piercing funderar på hur man ska gå till väga för att få vara barn för alltid. Och på om det faktiskt är en kris i Grekland eller inte"

1 kommentar:

Mclarengbg sa...

Tack för trevlig bloggläsning. :)