onsdag 3 december 2008

Fotografier, bra skit.

Jag har en hel drös med bilder på min externa hårddisk. Inte så många som jag hade innan min dator kraschade och alla försvann, men ändå 5000 .jpg-filer. Det är mycket, fast allt är ju förstås relativt. BDet är bilder på saker som gör mig glad och får mig att minnas lyckliga stunder. Bilder på saker som får mig att må dåligt och bli vemodig. Bilder på mig när jag är full, bilder på mig när jag är nykter (även fast jag faktiskt är full på majoriteten av bilderna).Bilder som får mig att skratta högt och bilder som gör att jag bara vill krypa ner under täcket och hata världen för jag blir emo av dem. Men! Det finns också bilder som jag inte för mitt liv kan förstå hur de kan ha hamnat på min dator. Hittade precis en sådan bild och har några frågeställningar... När är den tagen? Vem fotografen och vem är det på bilden? Ålder? Bor? Varför togs denna bild? Frågorna är många och svaren är få. Men när jag tänker efter så är det väl ändå bara en fråga som är viktig.

Vart fan kan jag köpa en guldpistol?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lol, din jävla gnu! *köss*

Tobbe sa...

Frågan jag får upp i huvudet är; Var är näste bild i serien?:o