onsdag 3 december 2008

Skolarbete och björnfittor

Idag har jag inte tid att skriva någonting alls, mitt liv för tillfället består av att äta nudlar med fiskpinnar (jaja, jag vet att det inte är det mest näringsrika man kan äta, men det är snabb energi och det behöver jag för att orka med den här dagen. Eller, jag intalar mig själv det så känns det bättre och jag slipper ha dåligt samvete för att jag är världens sämsta bantare) samt att plugga. Ikväll ska jag unna mig en tripp till solarieöarna innan jag ska worka out as hell på gymmet och njuta av träningsvärk i rumpan imorgon. Mitt liv är bättre än ditt, mmkay?

Jag köpte förövrigt en ny mössa för ett tag sen. My sister in blog, Ebba, sa att björnfittor är det nya svarta så ja ba typ SHOOT! Här är min snygga björnfitta och mitt påsiga (poseiga) face.

Inga kommentarer: