söndag 21 december 2008

Wine makes me feel fine

Min helg har bestått av bål, vin, drinkar, bål och vin. Lots of booze for me to handle, men mina alkoholistgener gör att jag har klarat mig ur den här helgen levande, precis som helgen innan och helgen innan den. Ludde och Elin hade köpt en blender så det blev vidrigt goda drinkar på fredagsnatten som naturligtvis gjorde mig kalasfull. Men det var värt det för det kan ha varit bland det godaste jag har druckit i drinkväg. Om man ändå fick avsluta varje festkväll med glassdrinken...

Jag har insett att jag börjar bli gammal för jag vaknade upp och var bakis igår, det händer aldrig mig! Jag känner mig gammal och gaggig och ingen vill haaa meeeej. Men jag är glad ändå. I alla fall blev jag det när det var dags för återställaren hemma hos Bim senare på kvällen. Den satt fint. Fast inte ens påverkad blev jag av varken bålen eller vinet och insåg att det nog bara är Luddes mördardrinkar som kan göra mig full numera. Fast jag blir gärna full på dem så det okej ändå. Jag kom i alla fall hem halv två och sen sov jag i 12 timmar och idag har jag bara njutit av att jag är ledig imorgon och dagen efter det och dagen efter det. Fan vad fint det är.

Inga kommentarer: