måndag 6 juli 2009

Vad ska jag skriva om?

Jag har ingen större blogglust. Inget händer nu för tiden. Förut kunde jag alltid berätta om upptåg mina dagisbarn gjorde, men nu har jag ju lämnat dem. Fast när berättade jag någonsin om ett upptåg de gjorde?

Här kommer en grej jag minns i alla fall.

Annika (berättar om vad hon ska göra på semestern): Först ska vi bara vara hemma och sen ska vi till Göteborg...
Vidar: Vad är det för borg?

Haha, åh! Vad jag saknar Vidar! Fast han tog på min rumpa och fick mig att känna mig som en pedofil och var jobbig och sur ofta så saknar jag honom jättemycket. Och alla andra. Jisses vad jag längtar efter egna kids. De får gärna ha en blandning av Leos söthet, Emelies bushet och Fridas gladhet så blir jag lycklig. Jag drömde faktiskt om Theo och Leo inatt. Jag blev jätteledsen när jag vaknade, fast det var förvisso för en annan grej som också hände i drömmen.

I alla fall!

Mitt hår. Ja, det är rött som satan. Bokstavligt talat, hehe. Finns inte mer än så att säga nu. Men jag är ganska nöjd. Tror jag.

Som ni kan se är det så rött att det ändrar hela färgnyansen på min webcam. Då är det rött.

Inga kommentarer: