lördag 9 januari 2010

Aaaaaj

Ramlade igår. Hemma. Tog tydligen emot mig själv med handen. Nu har jag så jävla ont att jag hade störtbölat om jag inte vore så trött/uttorkad. Vaknade för en stund sen (hur jag nu lyckades med det, somnade strax innan sex), tittade på min hand och upptäckte till min fasa att min handled är helt blå/svart.

Fick en smärre chock och insåg att det är allvarligare än jag trott med skadan.

Insåg efter några sekunder att det bara var smink jag gnuggat från ansiktet under natten.

Fan.

Men seriöst gör det helt sjukt ont och jag är tröttast i världen, men just nu är det omöjligt att sova för det är som att någon har placerat en fet ljusboll i mitt rum (fast det egentligen bara är solen som väldigt starkt lyser igenom persiennerna) och jag saknar mer än någonsin en rullgardin i rummet. Dessutom har jag druckit så mycket vatten att jag snart spricker.

Gnäll is mah thaang.

1 kommentar:

Salo sa...

HAHAHAHAHAHAHA OMFG!