måndag 25 januari 2010

Ni är vana nu

Det har varit en lång helg. Lång helg, men rolig helg fylld av umgänge, vilket inte är likt mig. Jag brukar festa en dag och sen vill jag ligga utslagen i min säng själv resten av helgen. I helgen jag har träffat olika vänner varje dag. Otroligt. Det låter inte som en särskilt stor bedrift men tro mig, för mig är det verkligen det.

Just nu kan jag dock inte låta bli att känna mig bekymrad för något jag inte kan sätta ord på. Men jag gör som aaaaallaaaaa aaaandraaa och säger "imorgon är det en ny dag med nya tag". Jävligt töntigt egentligen. Men orkar inte ta nya tag om en minut eftersom att 1. jag ska sova snart och 2. det låter ju bara mer fel.

Vi får hoppas jag känner mig bättre imorgon. Kanske är det den fysiska utmattningen av umgänget som slår till nu. All I know is that jag gråter för att jag gäspar för mycket, så god natt folks.

Inga kommentarer: