söndag 10 januari 2010

Klagbloggen

Jag bara gnäller, gnäller, gnäller, hatar mitt liv, gnäller och gnäller HELA tiden. Och det gör sina spår här. Hur jävla roligt är det för er att läsa om mina klagomål hela tiden????

Jag är typ sämst i världen känns det som.

Men jag vet verkligen inte vad jag ska skriva och då blir det att jag skriver gnälliga saker för jag är väldigt missnöjd med mycket just nu. Jag behöver rutiner och jag behöver ett bra jävla liv.

Så jag har bestämt mig för att det är okej att hata mitt liv det närmsta halvåret om det nu är så, men efter studenten ska livet fa-an levas. Ordentligt. Och inte hatas alls.

Egentligen tror jag att jag bara säger så för att jag är skitledsen över att min hand råkade ut för olyckan den gjorde inatt, för det betyder att jag inte kan åka skidor imorgon som planerat, ELLER börja träna nästa vecka. DET SUGER. Känns som att jag drar på mig massa jävla konstiga grejer, först revbenet och nu handen. Som jag skrev till Johanne tidigare idag, snart kommer jag väl bli blind också.

Kan inte ni säga vad ni tycker? Är det jättejobbigt med mitt gnäll eller skrattar ni egentligen åt min olycka? Vad ska jag skriva mer om? Fler dagens outfits? Sminktips?

HAHAHAHA.

Okej. Skojade med det sista. Men jag behöver inspiration och jag tror att ni kan hjälpa mig. Börja kommentera era önskningar!

2 kommentarer:

very anonym from itali sa...

Jag gillar bara att se ett nytt inlägg i din blogg. Det lyser upp min dag :P:D

en väldigt allmän person från en annan planet... typ pluto.... fast det är ju inte en planet längre? sa...

Håller med italienaren ^^