söndag 10 januari 2010

Ok. Aja. Älskar väl er ändå.

Fick två kommentarer till mitt föregående inlägg. Två. De löd:

Anonym very anonym from itali sa...
Jag gillar bara att se ett nytt inlägg i din blogg. Det lyser upp min dag :P:D

Anonym en väldigt allmän person från en annan planet... typ pluto.... fast det är ju inte en planet längre? sa...
Håller med italienaren ^^

Okej.

1. Kunde Denise SNÄLLA inte ha skrivit "from itali" så jag fattade att det var hon och kunde Salo SNÄLLA inte länkat till hennes blogg så att jag kunde tro att jag hade fått två kommentarer från två helt främmande personer som bara avgudar mig och det jag skriver?

Fan...

3 kommentarer:

very anonym from itali sa...

Om det bara fanns en gillaknapp.. då skulle jag gillat detta!

fanet som inte borde ha länkat till sin blogg sa...

VADÅ?! Måste ju promota min blogg ju ^^

Anonym sa...

Uppdatera