onsdag 14 april 2010

Orolig tjej 91

Det här med att jag skulle skita smått i engelskan gick ju åt pipan. Två nya uppgifter fick vi idag, en där vi har fria tyglar att skriva om vad vi vill typ, och en som handlar om att vi ska välja ut en bok från en epok, läsa och analysera den. What the hell? Jag klarade inte ens av att läsa Selma Lagerlöf på svenska, hur fan ska jag klara av att läsa en bok på 1600-tals engelska!? Min kropp får rysningar och jag känner att jag vill dö. Ungefär så. Alltså det går inte riktigt att beskriva hur svårt jag har för att läsa gammal litteratur som inte är skriven som mina älskade chic-lits. Kanske är det för att jag har en kromosom för mycket, eller att jag har ADHD. Man vet aldrig.

I alla fall gör det mig ledsen. Så ni vet.

Fritt fram att kommentera att ni vill trösta mig genom att föra över en valfri summa pengar på mitt konto.

Tack.

1 kommentar:

dumbledore........................................................ sa...

tacofredaj mejbi?