onsdag 7 april 2010

Ventilation av tankar och ångest

Ja, jag vet att jag har världens sämsta humorblogg. Eller inte bara sämst, utan även deppig, tråkig och meningslös.

Men jag tror att den ventileringen i inlägget under var något som behövdes för att jag ska sluta vara deppig, tråkig och meningslös. Det känns inte som att en stor sten har lyfts från mina axlar, men visst fan har jag inte lika mycket grus kvar.

Jag tror jag är duktig på att hålla saker inom mig så mycket att ibland tar det överhand och tar över den jag vill vara. Jag måste bara lära mig att acceptera att saker och ting inte alltid går som man vill, att även jag får stanna till och säga "nu mår jag dåligt, nu behöver jag prata" istället för att gömma mig under täcket i en halv evighet.

Men jag ska jobba på't. Lovar.

För att pigga upp bjuder jag på en fräsch bild på två kusiner från i helgen.

Ja, vi är båda singlar.

1 kommentar:

Salo sa...

Jonna vem bryr sig, det är din blogg och inte läsarnas, du får skriva om precis vad du vill och vad du känner för!