onsdag 6 maj 2009

Extreme hair makover

Jag har ju klippt mig och färgat håret. Tur att Emelie påminde mig om det, och att jag skulle blogga om det.

Det är svinsnyggt, i alla fall när det är platt. När det är nyduschat och självtorkat ser jag ut som Berit, 78. Jag vet inte om jag orkar platta det varje dag, men jag blir så illa tvungen eftersom att jag INTE ENS KAN HA TOFS. Fatta paniken när man vaknar med träningsvärk i armarna någon dag och inte orkar platta. Då sätter jag på mig min Marilynperuk, det lovar jag nästan.

4 kommentarer:

Alexander Nyström sa...

Vansinnigt schnöggt ...

Louiseeee sa...

åhh va fint älsklinhg!!!!!!!11

Denise the begger sa...

Min syster klippte likadant fast lite kortare för ett tag sen LOOOVE IT. Du passar verkligen i det :) XOXOXOXOOOOO

Emmelieeeeee sa...

Modell jävel!