söndag 10 maj 2009

Mitt damminferno gynnar inte mig

Jag är duktig och storstädar mitt rum. Det behövs. Alltså verkligen. Jag städar mitt rum ungefär varannan vecka. Det är ett jävla damminferno och jag vet att jag måste städa oftare. Men jag orkar helt enkelt inte. Så jag får gå i mitt rum och hosta och nysa upp allt damm som ligger på golvet. Det är äckligt faktiskt. Men vad ska man göra? Kom nu inte och säg att jag inte ska stöka ner från första början, för det ÄR omöjligt. Kan man inte spruta något medel överallt som gör att det är omöjligt för damm att samlas på de ställena? Jag är villig att betala en stor summa pengar. Lovar.

Nä, nu är det dags att fortsätta. Ska dammsuga skrivbordet.

ATJOO!

1 kommentar:

emziiiizzz sa...

Betala mig en stor summa pengar så kommer jag och städar 8-)