onsdag 20 maj 2009

Nej, DU är!

Jag: Du är sötast!

Sebastian: Du är allra sötast. Så jävla söt att jag drabbas av diabeter bara genom att skriva med dig!

Jag: Du är så söt att även om man skulle äta all socker i världens skulle man inte bli ens en tiondel av så söt som du är.

Sebastian: Du är sötare.

Jag: Nej, DU E!

Sebastian: NEJ, DU E!!!!

Jag: Sluta ät socker för du kommer dö av söthet snart.

Sebastian: Du föddes naturlgit söt.

Jag: När du föddes ville din mamma inte trycka ut dig för hon ville inte förlora det enda söta som fanns i henne.

Sebastian: När du föddes fick alla läkarna hål i tänderna av att andas den ofantligt söta luften.

Jag: När du föddes sket du på dig och läkarna slogs om vem som skulle få äta den ofantligt goda, söta, kladdkakan.

Aw. Isn't that sweet.

4 kommentarer:

emmelie sa...

Jonna är alltid värst!

Alex sa...

Fullständigt vidrigt.

Anonym sa...

Fan vad moget...

pelda sa...

fint