onsdag 30 december 2009

FÖRLÅTFÖRLÅTFÖRLÅTFÖRLÅT!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Japp.
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Nej.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nix.
4. Dog någon som stod dig nära?
Hur nära? Släkt och vänner dog. Hemskt år.
5. Vilka länder besökte du?
Finland.
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Lite jävla glädje hade ju inte varit fel?
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Säkert inget.
8. Vad var din största framgång 2009?
HAHAHAHA. Eller jo, att jag fick bli filmrecensent på Finest.
9. Största misstaget?
Förnekat känslor, låtit mig sjunka lägre än lägst, mått sämst, velat dö etc etc. Går liksom inte att välja en grej.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Inte sjukare än vanligt. Dock de senaste dagarna har jag haft riktigt ont i revbenet.
11. Bästa köpet?
Min Nokia N95 tror jag det får bli.
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Krogen. Jävla 18 år.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Inte ett piss.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Typ Lady Gaga och alla andra partylåtar som alltid spelas hos Österbergs.
(URSÄKTA FÖR PAUSEN, BLEV AKUT BAJSNÖDIG SÅ JAG VAR TVUNGEN ATT LÄTTA PÅ TRYCKET INNAN JAG FORTSATTE MED LISTAN)
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Aldrig varit mer nedstämd i hela mitt liv för att vara ärlig. Inte för jag minns hur mitt år var -93, men kan inte tänka mig att det varit värre.
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Sheisse... Varit gladare, hur det nu hade varit möjligt. Sökt hjälp tidigt kanske.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Gråtit och hatat mitt liiiiiiiiiiv.
18. Hur tillbringar du julen?
Var hos min syster med ett par personer och sedan drack jag öl på Passi. Ja, jag är white trash.
19. Blev du kär i år?
Kär var att ta i, men jag insåg att jag hade starka känslor för en person när det var försent.
20. Favoritprogram på TV?
Kollar inte tv, men serier jag följer som även går på tv är Desperate Housewives, Grey's anatomy, Family Guy, How I met your mother, Californication, South Park och säkert fler.
21. Bästa boken du läste i år?
Har jag ens läst någon bok i år? Hm, måste nog vara den där "Innan döden kom" eller vad den hette, ganska spännande. Annars har jag bara läst mediokra chic-lits i solen.
22. Största musikaliska upptäckten?
Lady GaGa ÄR faktiskt bra...
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
En mysig dag på Fridays med en av världens härligaste personer. Det fick jag.
25. Något du önskade dig men inte fick?
Ja, typ att Henrik skulle komma ridande på en vit häst och säga att han älskade mig över allt annat på jorden och att han ville gifta sig med mig. Blev inte riktigt så, men men.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Champagnefrukost, drog sedan till stan och satt på Fridays med Petra och gjorde av med typ 700 kronor på mat och dricka. Kom på sen att jag aldrig mer skulle gå på krogen. Jag ljög.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Japp, om jag aldrig hade träffat Henrik, alternativt erkänt mina känslor och se vad det hade lett till. Jäklar vad mycket tid jag hade sparat på det.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Samma gamla vanliga tråkiga HM-tjej.
29. Vad fick dig att må bra?
Mina älskade vänner. Egentid. Roliga utgånger och nytt folk.
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Ska inte säga Robert Pattinson. Ska inte säga Robert Pattinson. Ska inte säga Robert Pattinson.
31. Vem saknade du?
Gamla vänner saknade jag inte så mycket som jag alltid gjorde förut. Saknade Emmy, vi sågs för sällan. Denise också. Mest saknade jag nog Henrik.
32. De bästa nya människorna du träffade?
Nya och nya, kom i underfund med att Jimmys kompisar är kalasroliga och jag älskar dem lite men inte på ett "vill ligga med er"-sätt utan mer "ni är mina brushuur"-sätt. Sen är det kul att det blivit bättre sammanhållning i klassen också. Gillar ganska många. Salo mest såklart...