fredag 18 december 2009

It's friday ya'll!

Fredag och sista dagen på praktiken. Sitter just nu och väntar på Upptagna-Alex för vi ska ha samtal. Gäller min lön. Är egentligen en hemlighet men Alex har lovat mig att jag ska få 20.000 kronor för mitt hårda arbete under min praktikperiod. Svart. Så jävla nice.

Nej, nu ljög jag. I alla fall om pengarna. Men hoppas kan man alltid göra...

Hur som helst. Det händer ingenting i kändisvärlden just nu, vilket betyder att jag inte heller har något att göra. Väntar på att få sluta, för då ska jag träffa älskade Louise som åker till Thailand (hatar henne) och senare ikväll blir det tjejkväll med två tuffa brudar.

Om bara Upptagna-Alex kan sluta vara upptagen. Måste nog tjata lite mer, men vill inte att han ska hata mig... Förvisso är det sista dagen, då får man nog jävlas lite. Hehehe...

Inga kommentarer: