fredag 11 december 2009

När jag vaknade imorse var jag ganska yr och illamående. Var säker på att det berodde på att jag somnat typ tre timmar tidigare. Låg i sängen och väntade bort det i kanske fem minuter. Sen gick jag upp. Och föll ihop på golvet lika fort. Sedan dess har jag legat i sängen och försökt sova bort yrseln, men så fort jag vänt mig om snurrar det till ett par sekunder och jag får motstå reflexen att kaskadkräkas i hela sängen. Så jävla obehagligt.

Men eftersom att jag halvsovit fram till nu och fortfarande är yr förstår jag att det inte är sömnen det är fel på. Jag har slarvat lite. Inte så bra. Får fixa till det under helgen.

Ikväll ska jag i alla fall ut med Jimelie och deras härliga polers, så jag MÅSTE känna mig bättre. Nog för att jag ska yra ikväll men det ska i så fall vara på grund av alkoholen... Ska vila, vila, vila, vila nu så jag kan ha KUL sen!

Inga kommentarer: