onsdag 16 december 2009

Hej min glaaaada blogg

Återigen förtjänar jag ett pris som världens sämsta bloggare. Men jag har en bra anledning till det. Det är nämligen så att om det hade funnits en prisgala som hette Hostawards (ungefär lika töntigt som Blogawards) så hade jag vunnit i alla kategorier. Det känns som att jag hostar oftare än vad jag INTE hostar. Så ni förstår hur mycket jag hostar. Har fått en hostmedicin utskriven, men den hjälper föga.

Och nu vill jag alltså dö.

Men det är anledningen till att jag inte skriver. Ligger helt utslagen i sängen, med rödsprängda, svullna ögon och blek och glåmig hy. Tur att det är snöstorm ute hela tiden så man har en anledning att stanna hemma.

Håll tummarna för att jag blir frisk snart. För snart kommer fan inälvorna upp.

Inga kommentarer: