onsdag 29 september 2010

Bantningsidioti

Man kan säga att jag numera har en sån sjuuukt stor respekt till alla som råbantar och äter typ ett salladsblad om dagen för att gå ner i vikt. Samtidigt som jag tycker ni är helt dumma i huvudet.

Mat är det bästa som finns. Det finns inget som är lika gött som att stoppa käften full med den mat man är sugen på när man har varit riktigt vrålhungrig ett par timmar. Jag skulle avstå sex resten av livet om det stod mellan sex och mat. Vilket förvisso är rätt smart eftersom att man inte klarar sig sådär överdrivet länge utan mat, men ni förstår vad jag menar.

Nu sitter jag här, tredje dagen på svält och jag känner verkligen hur mycket jag lider. Jag dricker en sån där naturdietshake med smak av kaffelatte och även om den är helt okej är det fan ingenting som kan konkurrera med en hel måltid. Förslagsvis tacos. Eller lax och ris. Eller laxpasta. Kanske potatismos med köttbullar... GAH! Den här jävla shaken kan jag dricka till efterrätten som skulle bestå av kladdkaka eller sockerkaka, men fan inte som en hel måltid! Min shääl gråter!

Jag väger hellre 150 kilo än någonsin gå på diet igen.



Ja just det, jag kan bara dricka från ena mungipan, allt för att inte riskera att hålet blir igenfyllt av kaffelatte på den andra sidan. Härligt. Så JÄVLA kul.

Inga kommentarer: