måndag 27 september 2010

Nu har ni er chans.

Det här är en humorblogg. Visst, ibland skriver jag om saker som är helt sjukt emo, men mest vill jag få er att skratta.

Det hoppas jag att jag kan få er att göra nu.

Varsågoda och skratta åt en ledsen tjej som opererat bort en visdomstand och förlorat känseln i ena halvan av nedre ansiktet.



(Jag har förvisso ont, det var en av de mest hemska upplevelserna jag varit med om och det svider ordentligt på munnen, men jag lovar, det är lugnt, ni får skratta.)

3 kommentarer:

Anonym sa...

OKEJ! HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH HÄNG-FACE!!! HAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAA


...



Feelåt.

... HAHAHAHHAHA

Salo sa...

Denna bild gör mig faktiskt ledsen :(

Dennan sa...

Tycker du att det där är hängface? Hahaha, fan vad jag önskar att du hade sett mig då (du vet förut) för då hade du inte alls tyckt du såg lika "hängig" ut (och fan vad vi hade garvat åt det) haha! Jag tycker du är sötare än sötast! I alla fall så hoppas jag att det onda går över snart :(<3<3<3