måndag 20 september 2010

Rösta är SÅÅÅ viktigt!

Igår tog jag mitt ansvar för Sverige och röstade i ett mycket viktigt val.

Blog Awards.


Här är mina val:

ÅRETS BLOGGBUSINESS:

Käääänzzzzaaaaaa... Bruden får erbjudanden, och nappar, på att designa smycken, skor, kläder, strap ons, buttplugs... Ja, finns det något hon inte får designa egentligen? Snygg!


ÅRETS BLOGGINSPIRATÖR:

Men fyy, vill inte rösta på någon här... Vem nominerade dessa nissar? Jag väljer Colorelle bara för att jag inte har någon aning om vem det är och hon var typ snygg.


ÅRETS BLOGG-TV:

Bella & Tyra-show. Avsnittet med Kissie var nog det bästa jag sett. Aldrig förr har jag tagit fram skämskudden så många gånger, inte ens när jag kollat på Kungarna av Tylösand. Underbart.


ÅRETS KÄNDISBLOGG:

Mariaaa! You've got to see her! Maria Montazami är bäst i världen. Mysmamma! Vill bara gona mig in bland hennes tuttar och tassels och ligga där för alltid. Åh!


ÅRETS MEST ORGINELLA:

Det är inte snyggt med blekta ögonbryn, men Rebecca Simonsson är så jävla snygg ändå. PS. Vilka fan är de andra?????


ÅRETS MODEBLOGG:

Andreas Wijk... Bara för han har så ljuvliga bilder man nästan får picturgasm av.


ÅRETS NYKOMLING:

Ana Gina! Alla pratar om henne och hennes karaktärer (plus att hon är snygg!!!!!) och hon har verkligen etablerat sig på blogghimlen. Själv tycker jag inte att hon är så rolig men hon är ju snygg iaf!!!!!


ÅRETS SKÖNHETSBLOGG:

Lindas sminkblogg. Varför vet jag inte riktigt. Kanske för att jag har en barndomsvän som heter Linda och för att jag gillar smink. Man blir snygg av det.


BLOGSTAR:

Vad är det här för kategori? Nåja, tog i alla fall Angelica Blick bara för att hon var snygg.


GULDPENNAN:

Ååååhhhh jag vill ta både Alex Schulman och Spiderchick! Vänta, får man rösta hur många gånger som helst? Jamen dåså!


ROLIGAST I BLOGGVÄRLDEN:

Åh KARIN KETCHUPMAMMAN! Älskar henne! Roligaste kvinnan någonsin! Sen är hon rätt snygg för att vara morsa också.

Inga kommentarer: