söndag 9 augusti 2009

Äntligen hemma! För en dag...

Så skönt att andas svensk sommarluft. Eller inte. Varmt som sjutton och svetten slutar inte rinna. Fast borta bra men hemma bäst heter det ju av en anledning. Dock så insåg jag att ingenting hade förändrats i Tumba under de här två veckorna. Samma alkisar och fjortisar sitter i centrum, samma blattar rånar en stackars tant och samma finnar är ute och går med sina stavar.

Precis som det ska vara.

Nu ska jag åka och träffa mina bästa vänner som jag inte sett på två veckor. Sedan kommer jag inte heller träffa Johanne på tre veckor, vilket känns tråkigt. Speciellt med tanke på att det inte ens ska bli bra väder under Halmstadsveckan, vilket gör det ovärt att åka dit kan man säga.

Slänger eventuellt upp lite Finlandsbilder ikväll, min dator segar fruktansvärt mycket nu, bara för en enda konvertering av en simpel ljudbok. Hå hå ja ja, visste väl att jag skulle köpa en dator i 20.000 kronors klassen.

HEJ!

Inga kommentarer: