fredag 21 augusti 2009

Happy friday!

Vilken energi jag haft idag, trots att jag varit sjuk. Har saknat den här lycko- och produktivitetskänslan. Jag har dansat runt i lägenheten och lyssnat på The Voice och sjungit i en fjärrkontroll. Gäddhänget har fladdrat, brösten har hoppat (nej, efter 18 är de inte så jävla fasta längre) och celluliterna har dansat över låren, men vad gör det? Jag har känt mig glad och det var första gången på ett bra tag, så det tog jag till vara på. Imorgon går jag nog och tränar, så jag fortsätter vara såhär glad. För det kan jag verkligen säga behövs nu, i skoltider med fem timmar religion per vecka och tidiga mornar.

Men det har varit bra idag. Härligt.

Förutom att min mus inte funkar som den ska. Alltså inte min mus, men datormusen. Den andre funkar väl som den ska, hoppas jag. Får testköra ikväll, bara för säkerhetsskull.

Inga kommentarer: