onsdag 19 augusti 2009

Herregud, jag känner mig som en ettagluttare.

Fast jag vet inte riktigt hur såna känner sig. Ni förstår att jag gick på sexårs innan jag började i ettan och jag visste att hela min grupp där skulle börja med mig på lågstadiet, så jag var inte särskilt nervös för att börja skolan, men om jag inte hade känt någon i min nya klass hade jag varit lika nervös nu som jag var då.

Som en jämförelse liksom.

För övrigt är det sjukt att jag börjar trean. Åren går tokfort verkligen. Imorgon tar jag studenten, typ. Kommer ihåg första dagen i ettan när det var samling i caféterian och jag stötte ihop med en tjej i trean som hade stjärnor tatuerat på armarna, och jag tyckte hon var coolast i världen. Vet inte om det var för att hon hade tatueringar eller för att hon gick i trean, men nu är det jag, JAG!, som är coolast i världen.

Fast utan tatueringar då.

Heippa!

/ En nervös Jonna

PS. Detta är inte min nervösa min egentligen, tror inte att jag har en sån, men det var ett försök iaf.

1 kommentar:

EMMELIEE sa...

SNYGG HÅRFÄRG!!!!!!!!