söndag 20 september 2009

DET ÄR HÖST!!!!!!!!ettettoneoneee1111


Denna syn mötte jag precis när jag tittade ut genom mitt fönster. Ser ni vad jag ser!??!! De röda löven har redan börjat föröka sig. Ok, det är 20 september och jag antar att det är normalt, men det känns väldigt, väldigt motigt. För röda löv betyder att det är höst och det betyder att jag måste jobba extra hårt för att motverka min depression/aspergers/borderline/adhd/hypokondri ÄNNU hårdare än vad jag redan gör nu när jag tillbringar dagarna med att göra... ja, ingenting. Idag har jag i alla fall skrivit klart en novell, det var bra av mig. TROTS ATT JAG ÄR DEPRIMERAD OCH HAR ASPERGERS/BORDERLINE/ADHD. Skitbra faktiskt. Nu ska jag motverka mina diagnoser ännu mer genom att storstäda rummet. Sen kanske jag är hurtig och drar till gymmet en sväng. Hahahaha. Nej, så roligt ska vi inte ha det. Ska ju faktiskt på Box/combat imorgon i 75 minuter, och till det passet måste man vila upp sig ett bra tag innan. Gärna en vecka eller så.

Jaja, nu var det inget mer. Hej.

Inga kommentarer: