måndag 21 september 2009

En svensk Christian Bale

Tittar på Efter Tio med Malou som gästades av Jenny Berggren, ni vet hon i det aspopulära och nya popbandet Ace of Base. Och det slog mig hur sjukt lik hon är Christian Bale! Håll med mig om det.


Tog mig en välförtjänt sovmorgon. Jag ska ju vara i skolan hela veckan så då förtjänade jag faktiskt att sova ut, bara idag. Först vaknade jag typ sex på morgonen av sopgubbarna utanför. Öppet fönster och uppdragen rullgardin är inte bra när man ska sova ut. Hann bara tänka "NEJ!" innan jag gick upp, stängde fönstret, drog ner rullgardinen och gick tillbaka till sängen för att somna som en stock igen. Men nu är jag pigg. Ganska iaf. Och min buss går om ett litet tag, så jag tror att jag ska göra det sista och sen kilar jag.


Kolla vad snygg jag blev i håret efter att Emelie fixade det!

(Okej, typ ingen skillnad men ändå)

Emelie är grym på att klippa och jag hoppas hon öppnar eget så småningom så man kan få lite rabatter och slipper betala fullt pris för att bli snygg liksom, HE HE.

Trevlig dag!

1 kommentar:

emmelie sa...

Haha man tackar man tackar!