torsdag 10 september 2009

Hundra kilo fett i ett par ben

Men gud, tittade på bilden jag la upp i det förra inlägget. Vad hände med mina ben egentligen? Nog för att jag är väl medveten om att jag inte har några Victoria Beckham-ben, men det där var ju bara out of control. Det ser ut som att någon har stoppat femtio kilo fett i ett korvskinn skapat för enbart häften så mycket. Vad hände? Är det mina leggings för 50 spänn på Ge-Kås i Ullared? Har jag svårt att se sanningen? ÄR MINA BEN EN METER I OMKRETS?

Alltså. Jag hoppas inte det. Ni som ser mina ben varje dag, svara. Annars måste jag göra något drastiskt. Jag måste... Börja använda baggybyxor.

100 kilo väl fördelat i varsitt korvskinn. Nu blir det tio upphopp på det här.

4 kommentarer:

Salo sa...

Det är din kamera gumman. Tvn ser helt utdragen med!

Classe sa...

Sv:Ja lr hur:)

DENISE sa...

Säger som Salo! men du har great looking legs okej :)<3

Jonna sa...

Men... men... JAG HAR JU WIDESCREEN TV!!! BUUUÄÄÄÄHHHH JAG VILL DÖÖÖÖ!