söndag 27 september 2009

Varför jätterolig blogg?

Jag har funderat.

Mitt bloggnamn passar inte den här bloggen. Jag har ingen aning om varför jag valde det namnet. Jag är personligen en ganska rolig prick rätt ofta, men det lyser inte igenom i den här bloggen på det sätt som det borde göra. Man döper inte sin blogg till jätterolig blogg om man skriver nio inlägg om hur deprimerad man är och hur mycket man vill dö och ett inlägg som är en smårolig oneliner. Det är ingen jätterolig blogg. Det är en jättekonstig blogg.

Blir inte ni fövirrade och tror att ni har kommit fel?

Jag förstår inte varför jag ids att driva den här bloggen. Samtidigt som jag inte heller vill sluta eftersom att det är skönt att skriva av sig, oavsett om det handlar om hur mycket mitt liv suger eller hur mycket jag hatar Foppas comebacker.

Vet inte hur jag ska göra helt enkelt.

Tycker någon något?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Du vet att jag tycker din blogg är jätterolig :) Och så är det klart du har skrivit personliga inlägg också, men det gör din blogg bra bara. Om du bloggade på blogg.se skulle du vara känd som satan i gataan.. key??

Gissa vem jag är!

Jonna sa...

tack denise. big luuv.

Anonym sa...

mer bilder :)

knivlisa sa...

ÅÅh tack!! Vad fint, det där med köttbullarna. Puss

Anonym sa...

party bilder :D