lördag 10 oktober 2009

Fredagsmys, tydligen.

Vaknar med extrem huvudvärk och illamående som gör mig skakis i hela kroppen. Sveper en liter vatten för att samla kraft att gå och kissa på toaletten och väl där sitter jag och går igenom gårdagens händelseförlopp. Går sedan till köket och blir mött av denna syn:

Tänker: "Jaha, vi hade visst kul igår".

Går vidare till vardagsrummet och ställer mig på den katthåriga mattan jag lovade pappa att dammsuga igår innan kompisarna kom. Det gick inte så bra. Får syn på kameran och går igenom lite bilder. Får syn på denna bild:

Tänker: "Jaha, vi hade visst jävligt kul igår".

Går sedan och lägger mig igen och halvsover innan Louise ringer och berättar om sina galna nattäventyr. Hon hade nog också ganska kul igår.

En kul fredag, helt enkelt.

Inga kommentarer: