torsdag 8 oktober 2009

LYCKORUS

Obs! Nedanstående text har ingenting med bloggrubriken att göra!

En sak som är lite lustig är när jag åker till mamma för att hämta post som är till mig, och hon verkligen vill se till att jag får med mig posten hem igen när jag åker. Så hon lägger alltid posten på ett säkert ställe där hon vet att jag kommer hitta den.

Hon känner verkligen mig.


Tillbaka till rubriken!

Fan vad jag är glad just nu. Övningskörde på RIKTIG bilväg för första gången och det gick hur bra som helst, fast jag höll på att svimma i rondeller och fick krypköra. Dessutom kommer Johanne och Emelie hit imorgon och det ska bli skönt att bara umgås och ta det lugnt. Vi är såna onormala 18-åringar förstår ni.

OCH! Och och och.... Min älskade kusin och en av mina bästa vänner, Mikaela, kommer hit till Ruotsi nästa helg! Och det gör mig så lycklig att jag nästan vill gråta. Saknar henne hela hela hela tiden och vi har så fruktansvärt kul tillsammans. Skönt med en helg bara vi två och ingen som tjatar om promenader och bärplockning *ryser ända in i benmärgen*

Snart ska jag äta pasta med laxsås och även om jag inte är så hungrig för jag smällde i mig en och en annan karamell när jag kom hem från körningen, så ska det bli så jääävla gott och jag ska svulla såååå mycket!

(Och sen tränar vi skithårt nästa vecka, Johanne. Visst?)

Ville bara säga att det här är en bra dag. Så ni vet.

Inga kommentarer: