onsdag 21 oktober 2009

Kan inte ens låta bli mobilen i sömnen

En gång skickade jag ett så sjukt sms till en vän, när jag sov. Eller jag var nästan vaken, jag minns att jag skrev men jag vet inte varför. Bara helt plötsligt. Det jag skrev var i alla fall "*nånting nångting (alltså jag skrev något på typ två ord här men har glömt vad det var)* en brud smög toujaolja..."

VAFAN.

Vad betyder ens det? En brud smög toujaolja. Jag har ingen aning om vad jag ville förmedla med det.

Imorse lyckades jag tydligen igen. Fast 1000 gånger värre.
"Äga bl nr jag top tagita på sviktug".

SERIÖST.

Folk måste ju tro att jag är skitfull precis hela tiden. Det där är ju bara helt... brutalt. Fattar inte. Vad är mitt problem? Måste börja med att lägga mobilen i garderoben för att inte sovsmsa mer. Okej, det har hänt två gånger under de sju år jag haft en mobil, men ändå. Inte riktigt okej.

Men den som ändå tar priset är fan Jimmy. Om en kille sover och hans flickvän skickar sms och frågar om han kan möta henne när hon kommer från krogen så ska han svara "Ja, självklart älskling". Men inte Jimmy, nej. Han svarar "Ja kommer lägg, krigten pi, så big de alpi".

Är det inte kärlek eller vad.

Inga kommentarer: