torsdag 22 oktober 2009

Det man förlorat, får man ersätta med något annat

Hade sån jävla otur imorse. Gick av tunnelbanan vid Slussen i värsta rusningstrafiken (tänk er fem miljarder människor på en plattform) och stötte ihop med en man som skulle in i vagnen, på något sätt fastnade mina NYA HÖRLURAR JAG KÖPTE I SÖNDAGS FÖR TVÅHUNDRA JÄVLA KRONOR i mannens jacka så på en halv sekund hade han fått med sig mina lurar in i vagnen medan jag stod kvar på plattformen och undrade vad fan som precis hänt.

FAN VAD TYPISKT.

Jag klarar mig inte utan musik i kollektivtraffiken. Jag hatar andra människor, inte nog med att jag tvingas se dem, nu måste jag även HÖRA dem. Åh. Jag vill dö en smula.

Fast jag har faktiskt köpt en stor, mysig halsduk som jag har letat efter hur länge som helst så det blev lite bättre.

Men ändå.

FAN.

2 kommentarer:

Isabel sa...

Åh gud vad jag skrattar hårt, du kan inte tänka dig vad som hände Anton idag på tunnelbanan i Slussen!!! xD

dennan sa...

Jag skulle dött på plats..