fredag 9 januari 2009

Det eviga hårkriget

Jag har ett problem. Bestämde mig för att ha uppsatt så att jag får den där snygga pagen jag egentligen vill ha men inte kan ha på ett normalt vis för att mitt hår är så tjockt. Nog om det. Men på ena sidan råkade jag missa en slinga när jag satte upp resten av håret och just idag ville jag att det skulle vara perfekt, i stället fick jag en lång jävla emoslinga med resten av den snygga pagen. Fan! Men det kanske funkar ändå? Då kanske jag blir lite egen i alla fall?


Med närmare eftertanke tror jag att jag kör på det. Det blev en ganska poppig frippa med ett par liter spray i håret. Eftersom att jag har börjat vänja mig med att jag numera går under termen "poppare" tror jag att jag kör på det. Ser jag tillräckligt indie ut med min coola mugg?


God morgon igen från popparen som dricker kaffe med samma färg som Västindiens kvinnor.

2 kommentarer:

eileme sa...

I love your hair

Jonna sa...

I love my hair när du har fixat det i L'Oréals hårstudio ;)