måndag 12 januari 2009

Och så började skolan igen

Japp japp. I veckan står fotografering (glöm det, hej G i kursen), filmning, prov, hjärt-och lungräddning (jag höll på att skriva lugnräddning, det hade varit roligare om jag särskrev eftersom att man nog aldrig utför lugna räddningar utan oftast drabbas av panik i stället) och uppsatsarbete på engelska. Dessutom ska jag hinna träna, ha ett normalt liv och ändra mina datorvanor under tiden. Mmkay. Det kommer aldrig gå.

Här är jag från... Tja, någon random vecka efter höstlovet i alla fall, då jag jämt och ständigt var begravd med plugg och elände. Jag är ungefär lika plågad nu och orkar inte ens gå ner till affären för att köpa gurka och sallad till min kycklingsallad jag tänkte göra till middag senare, för jag känner mig redan utbränd. Hmm, undra om vi har nudlar hemma...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gör mig helt slut genom att bara tänka på hur man ska hinna med allt... glöm inte APU också!

Anonym sa...

Jag vet! I'm going craaaazy! Fast jag är ledig på måndagar nu enligt nya schemat så det är bra.