måndag 12 januari 2009

Kvalité före kvantité

Jag har en LACK-hylla från IKEA (no surprises there) ovanför min säng och för ett par veckor sedan fick jag också tillhörande lampor att ha när jag läser osv. Problemet är att sladdarna från lampan i princip har hängt rakt ner i facet på mig när jag ligger i sängen eftersom att det har varit brist på tejp hemma. Igår fick jag dock bukt på problemet (trodde jag...). Tadaa!

Min tanke var att det såg förjävligt ut, men kvalité före kvantité, inte sant? Allt går med lite vilja och svarttejp. Eller våld och glidmedel om man så vill.

Dock vaknade jag i natt av att skiten drogs ner och jag fick sladd i ansiktet (OBS! inte ladd i näsan) så jag förstod att jag måste dra sladdarna till sidan av sängen eftersom att mitt huvud och kuddarna drar i sladden när jag drömmer sexdrömmar och rör mycket på mig. Så det problemet är helt solved nu.

2 kommentarer:

Anonym sa...

menar du ladd i näsan eller ladd i näsan?

Anonym sa...

LADD ÖVERALLT BRUSHUUR!