söndag 18 januari 2009

Men NU ska jag vara nykter!

Och som vanligt slutade lördagskvällen med spya, gråt och gräl. Det där kan ha varit osant. Hur som helst drack jag ett par glas rödtjut, sådär att jag kände hur det snurrade härligt i huvudet och blev pussig av mig. Då är jag precis lagom full, det vet jag. Men nu, efter att ha läst Emelies kommentar till föregående inlägg, har jag bestämt mig för att vara nykter ända fram till min 18-års dag som infaller den 25 april. Jag blev bara så jävla pepp på det nu! 97 dagar utan alkohol, och jag vill redan dricka follen som står i kylskåpet. Men jag ska klara det. Kan Emelie, kan jag!

2 kommentarer:

eileme sa...

Åh herregud, jag visste inte att det var så många dagar kvar, men vi klarar det här!! GO A-LAGARE!!!!

Anonym sa...

Det kostar 40-60 tusen gumman, inga miljarder! :P