fredag 9 januari 2009

The everyday is about to be changed

Jag har varit lite dum mot mina sovrutiner nu på jullovet. Eller vi kan säga att sovrutinerna har varit dumma mot mig. Dygnet har vänt på mig helt enkelt. Det resulterar i att jag ligger vaken och porrsurfar äckliga sarrefilmer när jag egentligen ska sova. Jag ska inte gå mer in på det, men från och med måndag ville jag bara upplysa er om att då ska mitt liv förändras. Bättre sovrutiner, träningsrutiner och helt enkelt ett mer rutinerat liv. Tro mig, för mig är det ett stort steg med alla rutiner då jag knappt ens har några rutiga plagg i byrån. Hö hö hö.

Jag ska även kanske skaffa mig ett extrajobb så jag får fett med cash och kan leva livet i sommar, tyvärr måste jag sommarjobba också om jag ska kunna åka till USA efter studenten men det är sånt man får ta och jag älskar ju barn så det blir nog bra. Och snart är det inte långt kvar till våren och då ska jag använda mina fina älsklingar som jag trodde kostade lite men som ändå kostade mig mycket men det gör ingenting för de är så vackra ändå. Mami loves you! Sen ska jag ha ett par gladiatorsandaler, jag bara ska det.

God morgon förresten, nu ska jag sätta på kaffet och överleva dagen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu blir jag lite purken. Du pratar ju med mig om nätterna, det måste ju väga upp sarrsökningarna?

Jonna sa...

Du är ganska okej. Typ andra hands val sådär.

PS. Det kan ha varit oseriöst.

PPS. Puss.